3 september 2012

2012-09-02

Godkväll nattugglor, jag borde egentligen sova vid de här laget då jag ska upp kl 08.30 och åka på arbetsintrevju men jag har svårt att komma till ro pga nervositet.
Johnny jobbar förmiddag denna veckan så jag vaknar nog vid 05 imorgon bitti av honom också, när han far till jobbet om jag inte har tur och sover mig igenom det.

Efter intervjun imorgon ska jag inte göra något speciellt egentligen, vi får se vad som hittas på då men jag skulle vilja bege mig iväg på lite tapetjakt! Vi som hittade en tapet vi ville ha i sovrummet innan vi kom på att det är lila heltäckningsmatta där inne, då kan vi liksom inte ha ljusturkos tapet..
Så den tapeten får bli som fondvägg i vardagsrummet istället så får vi försöka hitta någon anna till sovrummet som passar med lila.

"Gröna rummet" ska iallafall inte göras ett dugg med för det rummet älskar jag verkligen som det är!
Har börjat skriva lite listor på vad vi redan har bestämt ska inhandlas till huset sen för att se så vi håller oss inom våra budgetramar och det gick som planerat med köket, hallen och badrummet men när det gäller vardagsrummet, altanen och sovrummet blev det värre, där ligger vi redan typ 2000kr över budgeten. Tur vi inte börjat handla något än iallafall. Gästrummet och "gröna rummet" har jag inte skrivit upp något i än men det är väl ingen idé heller!

Nu måste ja sova, hoppas ni får en bra vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar