15 september 2012

2012-09-15

Hade precis lagt mig sådär skönt, raklång i soffan och pustat ut när jag kom på att jag hade bokat tvättstugan för ikväll och den började 10 minuter tidigare. Jahaja bara pallra sig upp igen och ner i tvättstugan! Nu är jag iallafall äntligen klar och nästan all tvätt blev klar också. SKÖNT!
De är ju så jäkla skönt att få tvätten gjord men ändå blir de aldrig av att man bokar och gör den i tid, innan de blir överfullt alltså.

Moppen blev iallafall såld igår och det är så skönt att slippa ha den stå i garaget utan att den används, bra med pengar fick vi också för den men det var den ju också värd eftersom den bara var 1 år gammal och funkade klockrent såfort batteriet lyckats ladda upp sig ordentligt.
Så nu är vi några tusenlappar rikare, dock kommer de gå åt till en ny soffa samt lite nya tapeter till huset, men det är det mer än värt!
Nu väntar vi bara på att få de sista pappret från banken som ska skrivas på innan allt äntligen är klart och detta hoppas jag blir klart i början av nästa vecka, så förhoppningsvis kanske vi kan börja flytta in lite smått redan i slutet på nästa vecka :)
Dock hinner vi inte tapetsera innan dess eller köpa några nya möbler men det görs såfort pengarna kommer och jag känner att vi kan leva utan de någon vecka bara vi får flytta!! Jag vill in i huset NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar